یزدفردا: شهردار یزد با بیان این که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در ایجاد روحیه مناسب و افزایش نشاط شهروندان نقش موثر دارد، بر لزوم تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: ابوالقاسم محی الدینی با حضور در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که حمید رضا رحیمدل معاون محیط زیست و خدمات شهری نیز حضور داشت با اشاره به اهمیت این سازمان در ایجاد ارتباط مؤثر و افزایش نشاط شهروندان، تصریح کرد: دلیل اصلی انتخاب این سازمان به عنوان اولین مقصد بازدیدهای سازمانی در سال جدید، اهمیت برنامه های سازمان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری است.

وی با اشاره به زیبایی‌های بی‌نظیر و مثال‌زدنی شهر یزد، بر لزوم رفع نازیبایی‌ها و ناهماهنگی‌های موجود تاکید کرد و افزود: در سال جدید، برنامه‌های سازمان با دو رویکرد اصلی نور و رنگ پیش خواهد رفت.

شهردار یزد همچنین تصریح کرد: کارگروهی برای تهیه نیازمندی ها و جانمایی و ارتقا روشنایی های معابر سطح شهر و بافت تاریخی تشکیل شده تا با برنامه ریزی، گام های لازم در این خصوص برداشته شود.

محی الدینی با بیان این که حفظ طراوت و سرسبزی معابر، بوستان و پارک های سطح شهر از اولویت های سازمان است که باید با دقت و وسواس خاص در نگهداشت و توسعه آن اقدام کرد، افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در برنامه سال جدید با استفاده از آب های نامتعارف (جایگزین) و همچنین حذف انشعابات آب شرب و بهره گیری از دیگر روش های آبیاری، دو رویکرد نگهداشت و توسعه را پیگیری نماید.

وی همچنین با اشاره به چشم انداز سال جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، از ریل گذاری ها برای حذف تابلوهای نامتناسب و فاقد استاندارد در سطح شهر و نظام‌مندکردن آنها خبر داد و اظهار داشت: باید با تمام قوا و با رویکرد اطلاع‌رسانی به عموم شهروندان، در مرحله اول حذف تابلوهای فاقد استاندارد توسط اشخاص و نهادها و در نهایت به نظام‌مندکردن آنها را در دستور کار قرار گیرد و تا اقدامات لازم برای بهبود سیمای شهری انجام شود.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا